Klachten

Een klacht? Bespreek uw onvrede allereerst met ons! Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Alleen als we op de hoogte zijn van uw onvrede, kunnen wij proberen het voor u op te lossen. Als u het lastig vindt om uw onvrede of klacht direct te bespreken kunt u ook uw klacht per e-mail sturen naar praktijkmolenstraattexel@ezorg.nl.
Wij nemen na ontvangt van uw email telefonisch contact met u op.

Als u er met ons niet uitkomt, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. Om een klachtenfunctionaris in te schakelen kunt het klachtenformulier gebruiken onderaan deze pagina.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie van DOKH. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie over deze procedure kunt u lezen op de website van deze organisatie, gebruik hiervoor deze link.

Klik hier voor het formulier